سازه lsf چیست؟
مشخصات و قیمت انواع گوشی های موبایل به همراه امکان خرید آنلاین زیر قیمت بازار

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

سازه lsf چیست؟
نویسنده : khashayars تاریخ : یک شنبه 9 خرداد 1400

سازه lsf چیست؟

ورود به عرصه تکنولوژی های نوین ساخت از مسائل روز و دغدغه فعالین حوزه مسکن می باشد. نیاز به سرعت و دقت بیشتر در فرایند تولید مسکن موجب شده است که با گذشت زمان توجه و اقبال بیشتری به سمت سیستم های نوین ساخت معطوف شود.

سیستم سازه های فولادی سبک سرد نورد شده ( سازه lsf) یکی از این سیستم ها و از  پیشرو ترین آنها به حساب می آید. پیدایش این سیستم به جایگزینی و بهبود عملکرد ساخت و ساز با چوب بر می گردد. در واقع استفاده از ورق فولادی گالوانیزه به جای چوب به منظور ارتقا عملکرد سازه صورت گرفته است. این مسئله در کنار تولید بوسیله ماشین آلات موجب شده است که سازه های lsf عملکرد بسیار متفاوتی نسبت به سایر سیستم های ساخت و ساز داشته باشد.

اسکلت سازه lsf

اسکلت سازه lsf  از ورق فولادی گالوانیزه شده با روی است که توسط دستگاه به صورت مقاطع C شکل تولید می شود. در مرحله بعد مقاطع به محل نصب انتقال داده می شود. سپس با استفاده نقشه نصب به صورت دیوار به دیوار در محل پروژه نصب می شوند. پس از آن اسکلت سازه در کوتاه ترین زمان ممکن نصب می شود. به عنوان مثال نصب اسکلت سازه lsf 100 متری در کمتر از 3 روز صورت می گیرد.

پوشش های خارجی سازه lsf

در مرحله بعد تمام فضای پیرامونی به غیر از بازشوها با پوشش osb، پوشانده می شود. سپس بعد از اجرای یک لایه بخاربند؛ نمای نهایی کار اجرا می شود. عمده ترین متریال مصرفی به عنوان نمای خارجی؛ پانل های سیمانی الیاف دار (فایبر سمنت برد) هست. با این وجود تمامی متریال های ساخت و ساز خشک (drywall) به راحتی و سایر نماهای مرسوم با انجام تمهیداتی قابلیت اجرا دارند.

تاسیسات الکتریکی و مکانیکی

کلیه تاسیسات داخلی و خارجی سیستم قاب های فولادی سبک سرد نورد با توجه به نقشه ها و در داخل سازه مطابق با استانداردهای مقررات ملی انجام می شود. در این زمینه هیچگونه محدودیتی متوجه این سیستم ساخت نمی شود.

پوشش های داخلی سازه lsf

از آنجایی که مقاطع سازه lsf  به صورت مقاطع c  شکل می باشد. کلیه فضای باقی مانده داخل مقاطع به وسیله پشم سنگ عایق گذاری می شود. سپس از گچ برگ ( کناف( برای نهایی کردن پوشش داخلی استفاده می شود. نمای نهایی بتانه ورنگ و یا کاغذدیواری می شود.سایر پوشش ها مطابق سازه های مرسوم و با کیفیت مطلوب اجرا می شوند.

مزایای سازه lsf

در قیاس با سایر سیستم های سبک فولادی، سازه lsf  ویژگی های برجسته ای دارند که وجه ممیزه آن با سیستم سنتی است. سرعت ساخت در این سیستم چندین برابر ساخت و ساز سنتی است. عملکرد سازه ال اس اف به دلیل پایین بودن وزن سازه در بلایای طبیعی نظیر زلزله بسیار مطلوب است. به دلیل ماشینی بودن فرایند تولید دقت و کیفیت محصول بسیار بالاست. همچنین با دارا بودن لایه های متعدد و عایق گذاری میزان هدر رفت انرژی در سازه های lsf به حداقل می رسد. امکان ساخت این سیستم در مناطق صعب العبور وجود دارد. همچنین به دلیل خشک بودن متریال مصرفی امکان تعمیرات جزئی توسط نیروی نیمه ماهر در سالیان آینده به راحتی میسر است.

 

قیمت سازه lsf

برآورد قیمت سازه Lsf  به عوامل مختلفی بستگی دارد. مهم ترین عامل ها پلان و مشخصات فنی درخواستی است. در واقع نقشه معماری است که دست طراح سازه را در طراحی بهینه وزن سازه باز می کند و یا می بندد. مسئله مهم دیگر مشخصات فنی درخواستی است. در واقع قیمت گرفتن بدون داشتن مشخصات فنی واحد بیشتر سبب گمراهی می شود. به هنگام گرفتن گرفتن مشخصات فنی توجه داشته باشید که تا چه مرحله ای و با چه مشخصاتی به شما قیمت داده می شود. به عنوان مثال برخی در دادن مشخصات فنی چوب osb رو حذف می کنند که از الزامات کار با سیستم lsf به حساب می آید. یا برخی نصبیات، کابینت، پکیج و رادیاتور و یا فونداسیون را حذف می کنند. بر این اساس توصیه می شود با یک مشخصه فنی واحد به دنبال گرفتن قیمت بروید.

گرفتن مجوز

از آنجایی که سیستم قاب های سبک فولادی سرد نورد کاملا براساس آیین نامه ها و مقررات ملی ساختمان و مسکن شهرسازی ساخته می شود هیچگونه مشکلی در گرفتن مجوزهای لازم از قبیل دستور نقشه، پروانه ساخت و پایان کار ندارد

 

شرکت ستون قصر طلایی

مجموعه ستون قصر طلایی، با تجربه موفق کار در زمینه سازه lsf؛ سالیان متمادی است که خدمت رسان مشتریان خود در سراسر ایران است. این شرکت با داشتن نیروهای مجرب و کارکشته توانایی اجرا سازه lsf در هر ابعاد و اشلی را دارد. برای آشنایی بیشتر با مجموعه قصر طلایی و دریافت مشاوره رایگان می توانید به سایت شرکت مراجعه کنید.

 

آدرس سایت:

http://cgccompany.ir/

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.